Se hur det blev, lite Shopping är inte fel...

Hehe...orkar inte vänta längre.
Nu lägger jag in vad jag har shoppat.
Tänkte vänta lite längre så ni blev otåliga, men nu blev det jag som blev det.
Oj nu blev det två "blev" det i samma meningen, konstigt att det blev så...hehe.
Ne, nu kommer dagen shopping!
Love love love...och pristet, puss och tack till Linda som tipsade om att det var Rea på Monki!


Hårband från Cubus för 39 tillsammans...två för lixom.

Shorts från Bik Bok, för 99kr...as mysiga sitter i dom nu. Rekomenderas att köpas!!

Tunika, från Monki...för 90:- tror jag på REAN.

Linne från Monki för tp 25 spänn!!! as fin på!:D

Detta var min shopping idag...as nöjd:D

PS: Jag har bränt mig på tungan, på pajen.
Synd om mig, buhu...hihi.DS.


Kommentarer
Postat av: Linda

Riktigt snygga saker:) Hittade också grejer på Monki

2010-06-06 @ 16:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0