punkt,punkt,punkt

Tjabba tjena hallå vi säger så.
Läget på er snyggingar??
Men mig ee det as bra, sitter här i soffan och lyssnar på MTV.
Ska snart platta håret, tänkte inte göra det men såg förjävlig ut...så det får bli det vanliga.
Platt hår i en toffs, är förnyar man sig inte, hehe...men nu när det är sommar(iiii) så är det skönt att ha det uppsatt.
Plus att idag blir det inget make up! Bara mascara, annars ser man typ inte mina snygga fransar, hehe.
Vill så gärna har shorts på mig...men ska ju till skolan.
Och där vill jag inte blotta mina ben, hehe. Så det får bli som igår.
Mjukisar som ee 3/4 dels och linnen, ett blått under och ett vitt med mönster över.
Japp, en liten beskrivning på mig, fick ni där.
Måste bara säga en sak som jag har märkt i bloggen, att jag använder...typ hela tiden.
Asså:punkt,punkt,punkt=...

Ja, ni fattar...ee det jobbigt??



Bild från igår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0