På en filt under ett träd...och massa mygg!

God kväll.
Nu mår jag rätt bra i alla fall.
Klumpen i magen för Rybak har minskat och jag gråter inte,
Och kom inte och säga att jag är löjlig!
För han är en person som jag ser upp till och han värkar vara en underbar människa!
Och när han mår dåligt så, såklart mår jag dåligt!
Okej i alla fall slut snackat om det...
Jag hade tänkt att träna nu på kvällen men jag mådde inte så bra, lite hänging...säg inte att jag börjar bli sjuk!
Ne nu börjar jag i alla fall må lite bättre.
Men i alla fall så hängde jag med mamma till utegympan och satt på en handuk och läste en bok.
Det var mysigt men man känner nu att sommaren är här, jävla mygg!!
Hoppas jag kom undan i alla fall...
Nu är det fotboll i bakrunden (som vanligt)...haha min mamma börjar blir intreserad.
Ja men det ee faktist lite mysigt.
Sen blir det The Metalist, mohahaha så jäckla bra!

Fuck nu kliar hela min kropp...
Haha, kan va för att jag skriver om det också...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0