Och så fyller vi på med lite mer.

Hejsan Hoppsan!
Nu sitter jag här i vårat gröna kök och dricker smothie.
Eller den ee slut tror jag (vänder lite gran på glasen och kollar).
Ja, men i alla fall nu ee det slut!
Japp mina planer för dagen, hmm...jag och Jenny ska bränna fett och sen kanske fylla på med mer fett.
Japp så går det till när vi motionerar, först går vi och sen avslutar vi med något sött.
Haha, ne vi får se, själv ska jag nog avstå.
Jenny får väll äta för mig, hehe.
I sommar då jäklar ska jag bli fit (asså i form).
Tänkte försöka träna ca 1 halv timmer- 1 timme på mitt Wii varje dag...se hur det går.
I veckan ska jag ju sova över hos kompis och ha kompis här, jag får väll träna medans dom äter godis.
Hahaha...ja okej slut snackat om det.
Ni får ha det en bra dag så ska jag lyssna på Rasmus Seebach.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0