Morötter i öronen.

God kväll!
Nu jag jag äntligen hemma efter en lång buss färd.
Jäckla köer.
Och läs någa:
Jag skulle egentligen komma fram kvart över 6, men jag kom fram ca halv 8!
Fatta!! AA...jag som ee fruktansvärt åksjuk också.
Men det gick bra, men det blev ju väldigt långtråkig, när man ee inte ee beredd på att åka så länge lixom.
Jaja, nu ee jag i alla fall framme.
Och nu sitter jag bänkar framför tv i min oranga tröja!
Holland
spelar nu på svt24 så sätt er och heja på Holland.
Har också hört om man är ett Hollans fan så ska man stoppa morötter i öronen, hehe...
Det vet jag inte riktigt om jag ska tro på, eller jooo kanske.
Vaför inte:)
Ne, nu får ni inte störa mer...har en match att vinna lixom!

God natt!


Kommentarer
Postat av: M I M I

ojj, så försenad du lbev :O drygt!



sV: åhhh tack så jättemkt :D blir så himla glad nu! tack! :'D

2010-06-24 @ 21:23:32
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: anna

vad jobbigt det låter att det var kö när ni skulle åka buss och kom fram så sent:/

sv; tack:P

kramis<33

2010-06-24 @ 21:57:51
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0