Mina händer glöder eller blöder.

Hejsan Hoppsan!
Nu sitter jag och ser på Vakna.
Som varje morgon...år ut och år in.
Och kl är bara tio i nio och jag har all tid i världen, eller inte ca 40 min.
Jag vet inte vad jag ska skriva, hmm.
Jag som alltid har något vättigt att säga, hehe eller inte.
Men jo ibland eller oftast så kommer det bara ut och jag bara skriver.
Händerna lixom glöder, men upps nu gör jag ju det.
Mina händer glöder, jag sitter ju och skriver om hur jag ofta brukar ha något att skriva och nu har jag ju något att skriva, eee...nu blev det lite snurrigt.
Eee det kom sol nu!!
Förut så va det värsta mörkt och kallt men nu skiner solen.
Då kan jag ju gå power walk ikväll, men jag som var ju så sugen på att köra Wii.
Jag satte i sladden igår, efter några månader, trodde det skulle vara svårare.
Men efter skolan, så tror jag att jag kör lite tennis eller boxning, hehe:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0