Min nya idol, Den jeg er!

Tjabba!
Just nu sitter jag och drogar på min nya idol hemsida.
Japp, det har gått till det sadtiet att jag kan kalla honom min idol.
Och det känns bra för både han och jag känns trygga med det "hehehe".
Ja, men det är sant...eller inte.
Men jag är inte så bra på danska och sidan ee på danska.
Kanske inte är så smart nu när han har nått till sverige, ja...
Vi får väll se om dom är smarta och ädrar till engelska.
Men det jag skulle komma till är att jag måste köpa han cd snart!
Hoppas den finns i butikerna här i Sverige, jo men det gör den.
Dom gjorde ju reklam för den på nyhterna, får väll cykla ner till stan nån dag:D
Plus att det fanns några tröjor som jag vill ha på hemsidan...




Denna vill jag helst ha:





AAAA...men jag får inte köpa in sådan.
För man måste skicka efter och det får inte jag.
Aaaaaa!!! Ooooo...cykbryt...bläää.
Ne  nu ska jag dricka te se om jag blir glad igen...
VILL HA DEN JUUUU!

God natt!// bläää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0