Men i alla fall, typ...men asså, gu!

God Morgon på er.
Söndag och en helt ny dag.
Just nu sitter jag i typ köket i en soffa lite längre bort från själva köket, fast det ee i samma rum.
Ja, ni kanske fattar.
Jag har precis duchat, så nu ee jag ren och fin.
Ida själv sitter och fiser konstant, haha...
Nejdå hon spelar ett spel där typ en tomte måste fisa för att komma fram.
Helt sjukt, asså vad dom kan hitta på.
Tex, Bananer i pyjamas, haha...vad jag diggar det programet.
Men i alla fall
, gu vad jag gillar dom orden igentlige, men i alla fall.
Ja men jag skulle igentligen skriva en sak...men i alla fall idag blir det väll som gårdagen:
Skoj och massa bad, livet på en pinne...typ:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0