Me like outfit-Special!

Blazer from Vintage, Topshop Dress
Jätte fin kavaj!!!
Älskar värkligen den där färgen.
Den gör så att outfiten blir änkel men snygg.
Plus att hon bor i Holland, hehe...:D

Vet inte vad jag ska skriva...
Riktigt snyggt!!!
Se och lär killar, han har inte gjort nogra fel alls.
Bra gjort grabben, plus att du va väldigt söt.
Details Floral Jumpsuit, M)phosis Gladiator Platforms, Les Roux Necklace, Aland Flower Ring from from Korea
Har en liten kärlek för byxdressar.
Men jag har inge själv, buhu...får skaffa en innan Spanien.
Skulle va jätte skän till stranden ju, i så fall skaffar jag en kort:D
Men denna på bilden är mega vacker.
Ja varför inte en byxdress istället för klänning till fest!
Denna skulle jag kunna gå till tillexempel ett enkelt bröllop med.
Jätte fina smycken har hon matchat dressen med.
Perfekt sommar outfit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0