Kom och bit mig!!

Hejsan Hoppsan!
Nu är kl snart 3 på dagen och jag ee typ helt slut...hehe.
Idas små syskon har varit här och sovit över med deras foster mamma och hennes biologiska dotter.
Dom var trevlig så inte därför, men små syskonen kan gapa och skrika.
Men jag fick vara lite barnvakt, som vanligt.
Eller jag gjorde mig själv till barnvakt.
Tycker det ee så roligt och mysigt, man vet inte riktigt vad som ska hända.
Vad som ska hitta på, så det blir som en överaskning...
Och så är dom så lätt roade.
Lilla tjejen satt jätte länge vid kranen och funderade på hur den fungerar...
Ja, det kan man ju fråga säg...så där ståd jag och glodde i typ 20 minuter eller något, hehe.
Och nu sitter jag på min madrass och kliar myggbet.
Ska kanske sova ute på stugan med kusinerna idag, så det blir kul.
Så får jag några till myggbet, alltid lika trevligt.
Jag får ju typ plats med fler...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0