Jag talar ut!

Hejsan Hoppsan!
Innan jag berätter om min lilla dag med mamma...
Så vil jag bara säga ursäkta.
Har aldrig fått en "elak" komentar men någon gång kanske borde va den första eller?
Ne, nu måste jag försvara mig.

Ni kan ju läsa den först:
är du bortsämd? för du köper ju typ bara kläder hela tiden på dyra afärer och sen så värkar du väldigt mkt wannabe fjotis.jag bara undra hihi kram

Bortskämd??
Jag får en månads peng på 800 kr som jag får klara mig på en måndad.
Vist kan mamma bjuda mig på fika ibland, men annars är det mina egna pengar som gäller.
Så värst bortskämd är jag väll inte, kanske får ganska dyra bikinis.
Men det är för att jag har en väldigt svår storlek när det gäller bysten.
Och det finns bara på "underkläds" affärer, men då får jag en som jag får ha i minst 2 år.
Och dyra affärer, hm??
Cubus, Monki, Gina osv...är det dyrt det viste jag inte...
Plus att jag handlar mycket på REA...ne det förstår jag faktst inte.
Och den sista komentaren, fjortis?? haha låt mig garva en stund.
Mickis, Jossan, Bea och Jenny är jag fjortis??
Hehe, tror inte det. Och varför skulle jag vara det?
Du som har skrivit den, var vänlig att förklara för mig.
Vist kan jag låta kanske lite lite typ bitchig i bloggen, men det ee ju bara för skoj:D
Men jag vill att ni ska veta att jag är ärlig på min blogg, men fjortis nej tack.
Hatar folk som tror att dom är något som dom inte är!!



Kommentarer
Postat av: anna

Du är inte bortskämd & ingen fjortis heller!

Jag vet inte riktigt mer vad jag ska säga.. men jag blir verkligen förvånad över kommentaren hehe:P

2010-06-06 @ 18:15:20
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Linda

Äh bry dig inte om det! kanske bara är någon som är avundsjuk på att du är både söt och har fina kläder:)

2010-06-06 @ 20:06:07
Postat av: bea

HAHAHAHAHA! Du?! Fjortis?! pft! :)

2010-06-06 @ 20:51:37
URL: http://vitaminen.blogg.se/
Postat av: bea

Det är bara att kolla IP numret och goggla det! :) Puss

2010-06-06 @ 20:53:18
URL: http://vitaminen.blogg.se/
Postat av: roberta

sötnos då, du e inte fjortis :)

2010-06-07 @ 22:22:08
URL: http://robertachamoun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0