Jag har fått sår.

God kväll.
Det blev lite dålig uppdate idag, men jaja.
Så kan det ju gå ibland.
Känner värkligen att detta sommarlov ee behövligt, ee helt slut.
Men imorgon då ska jag sova ut och bara titta på tv hela dagen.
Men på kvällen ska jag och mamma se på Revy, kul va??
Kommer nog skratta så jag får ont i magen!
Hehe, men just nu sitter jag och glor på friidtrott, jag och mammuten kan tycka det ee lite skojigt.
Hehe...sen blir det nog Criminal Minds, iii...dom där kriminal serierna har gjort sår eller vad man säger i mig.
I veckan när jag skulle tvätta så fick jag typ hjärtklappningar.
Okej hjärtat slår alltid, jaja...ni fattar...

Så jag får sluta! Nej det som ee så spänande.
Får väll se någon kärleks film eller något imorgon, hehe...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0