Jag har blivit en lycklig fisk.

Hejsan Hoppsan!
Nu är jag hemma efter en underbar dag.
Först va det skolan och det var väll okej, slutade kvart över 1, så det va göööt:D
Sen blev det hem till sjuka Sara och se hur hon mådde, vi fika lite.
Och sen stack jag till stan träffade Mickis, Jenny och Jossan.
Vi satt på gräset och åt choklad.
Sen stack jag och Jossan och satte oss på en gräsmatta och solade.
Och sen cyklade vi till mig och spelade kort.
Och nu är jag här och Jossan hos sej.
AS BRA DAG!
Sol skin, man känner värkligen att det är sommar, 2 juni.
Hihi, om en vecka blir det sommarlov, gött.
Och i helgen (kanske imorgon) blir det årets första dopp, hehe lite sent ute kanske...
Men sen kommer jag bo i vattnet, hehe som en lite fisk:D

Tog massa bilder på den underbara dagen som kommer sen...
Ni får säga till om det blir för mycket bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0