Jag fotbolls-freak??

Hejsan Hoppsan!
Just nu sitter jag laddad i soffan, med min oranga Hollands tröja.
Japp, för lite mindre än 1 timme så börjar matchen Holland-Danmark.
Avspark kl halv 2...okej jag ee typ lika förvånad som Claes är....
"Ska du se på fotboll?"
Japp, det ska jag...och jag så gårdagens match Tyskland-Australien.
Haha, vad Tyskland soppade planen med dom, 4-0.
Och första målet gjorde dom i 7 minuten...:P
Okej slut snackat om fotboll...det är ju lixom ingen fotbolls blogg!

Vid 12 tiden så så började jag träna hårt som bara den.
I 1 timme så nu ee jag helt slut.
Love my Wii!!
Så dagen planer är FOTBOLL.
Så nu ska jag inte tråka ut er mer, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0