Jag är dyr! :D

Hejsan Hoppsan.
Är fortfarande lite stäld, den där komentaren?!
Är väldigt nyfiken på vem som skrev den, hehe...måste få tag på den personen.
Hehehe, så ska den få (lite ny bakta bullar)!
Men i alla fall, jag tar ett djupt andetag och skriver.

Som jag sa innan så var jag med mamma hela denna vackra söndag.
Vi hade ett uppdrag, att hitta en bikini till mamma.
Och det är inte det lättaste måste jag säga.
Hon är sååå lite, hehe.
Och så vill hon ha en i svart eller röd och eller kanske turkos.
Och så ska trosrna gå upp lite.
Och så ska det hälst vara bygel och tuttarna ska inte trilla ut, hehe.
Men efter typ 3 timmar, så hittade hon den!
Men priset tog i lite, men som hon sa:
Hellre en dyr, än tre billiga och inte så bra bikinis.
Så nu har hon en jätte söt bikini.
Och jag fick en chai latte, som tack för hjälpen, hehe.
Som Jenny sa, du borde bli personlig shoppar, ja varför inte.
Men jag är dyr!!:D

Lunch på stan:

Lassagne, kanske inte så god dock...smaka typ inget. Men lite salt så blir det bra!

Fika, som tack blev det också:

Svulla bulla, hehe mums!


Kommentarer
Postat av: anna

Fett suktad jag blir av bilderna!:)

sv; ja fett fina.. men dyra, de kommer från cocoo.se :)

2010-06-06 @ 18:17:29
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0