Hur gammla är vi??

God Morgon!
Helt sjukt det är måndag och på onsdag så slutar jag skolan.
Jaja, jag måste tillbax till skolan i höst.
Men jaja, låt mig vara glad för en stund.
Men just nu blä, är det redan höst eller??
Det ee ju fucking kallt ute, eller jag har inte varit ute än men uch.
Det blåser in kall luft, plus att mamma ringde förut och sa att det var kallt!
Men vi får väll se om vi fryser sönder, ne kanske så kallt är det inte.
Men vi ska i alla fall på "utflykt" med 8:an...känns som jag går på dagis XD
Och imorgon ska vi till "folkparken" en lekpark typ halva dagen, hallå hur gammla är vi egentligen??
Började tvivla lite på att jag ska gå ut 8:an...hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0