Fly baby, fly!

Hejsan Hoppsan!
Idag är det torsdag och första dagen av mitt sommarlov.
Men idag har jag värkligen inte villat.
Kl är bara halv 3 men jag ee typ helt slut, hehe.
Så nu sitter jag som en sopppotatis i soffan och äter godis, fast jag ee proppmätt.
Okej jag kan berätta om dagen, vi börjar med början...smart va.
Gick upp kvart över 8, fixa frukost vid halv 9 och då ringde Becks fråga om jag kunde kommer över om en timme.
Lite katasrof, fick typ slänga i mig maten och kasta på mig kläderna...:D
Men sen kom jag till henne och vid 11 va det skolavslutning för hennes del.
Det va kul, jag käner tydligen rätt många på hennes skola så det va kul.
Riktigt kram-kalas, hehe.
Efter det drog vi hem till henne och bytte om och vi drog till ett hamburgar ställer och åt.
Det var riktigt mysigt, plus att man ka få alla hamburgare vegitariska, bra va??
Och just nu ee det värsta kallabaliken utanför...bra musik.
Det är ju studenternas dag!! Vid 4 ska jag och mamma gå ut och kolla på dom som springer ut då...som en liten tradition...hehehe:D


Becks skolavslutning.

Söta Becks på hamburgar stället.

Min lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0