Fick entligen pussa min prins!

Hej.
Nu kommer den speciella bilden!
Så stolt att jag våga göra det.
Men han blev lite chokad...
Men första pussen så tryckte Mickis på fel knapp på mobilen och då rekta Alex ut tungan (finn på bild, kommer lite längre ner i inlägget)
Och då frågade jag:
-Men asså är det okej att jag pussar dig
- Ja då det ee klart:D

SÅ här har ni bilden som jag längtat efter...haha fick stå på tå, hehe...


Haha, ser lite rolig ut där men som sagt fick sträcka på mig!!
Mina läppar och min höger axel är nu helig!

Mickis tryckte på fel knapp och fick detta av Alex, hehe.

Haha, jag snacka med han sammtidigt och märkte inte tungan...haha!!

Massa kärlek på dagen!<3



Kommentarer
Postat av: Linda

WOW!!!!!!

2010-06-19 @ 16:42:28
Postat av: anna

fett modig du var som vågade pussa haha!:D

Jag gillade din outfit också hehe;)

Kram sis<33

2010-06-19 @ 16:42:28
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: anna

sv; hihi tack så mycket!<3 :)

2010-06-19 @ 16:50:39
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Gabriella

hehe, jättesöt bild :) Haha, jag skulle aldrig våga pussa honom på kinden (trodde jag), och nog aldrig att jag skulle göra det heller, men på dendär helgen som jag var på, så sista bilden vi skulle ta med honom sa han åt mig: Kyss meg på kinden, då var det ju bara att göra de ;b hehe. Men rolig bild den när han har ut tungan ;b

2010-06-20 @ 15:32:32
URL: http://gabrii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0