Ett foster.

Hej.
Jag har fortfarande as ont i magen.
Lite spyfärdig
, men det lossas vi inte om att jag har.
Mamma frågade om jag ville gå ut lite och det vill jag ju.
Passa på nu när det ee sommar och fint väder.
Hoppas min mage bli bättre av lite sol och kanske en fika eller något:D
Ska nog sätta oss på en mysig uteservering, tips: Waynes...OFC hehe.
Vi får se...mamma tänkte ett annat ställe, men vet inte vill se lite folk.
Och det stället där mamma ville ligger inte mitt i centrum.
Men, jaja...nu ska jag frächa upp mig lite sen drar jag ut.
Ses säkert i kväll om jag inte ligger i fosterstälning och typ dör...



Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dig!!!

2010-06-04 @ 19:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0