En stor tack!

Hejsan Hoppsan!
Nu är jag hemma efter en heldag på stan med Becka.
Jag vet att jag har skrivit det förut men, hon kan värkligen gå på stan!
Den perfekta gå-på-stan-kompisen!:P
Och det har jag fått höra om mig själv också (inte för att skryta).
-Men Jenny vist ee jag inte bra på att shoppa??
Hehe...men Jenny e typ aldrig inne på datan, så jag svarar åt henne.
-JA ofc Majken!
Okej...vad ska jag skriva??
Att jag äter körsbär, det ee så sjukt gott!
Tur att mamma älskar det för varje gång hon har handlat mat så har hon köpt körsbär.
Very good gummisnodd.
Oj, just det...jag har ofc shoppat lite grejer.
Men INTE kläder, helt ortoligt. Kors i taket!
Men jag köpte en  spar"gris", läppglans i snygg för packning och en skylt till min dörr.
Ta en titt:


Läppglans, det ee så jag...var bara tvungen att ha det:)
Fick också reda på att mamma hade tänkt att köpa det, hihi.

Dörrskylt...haha!

Snyggt va?! :P

Fika på stan...ja det blev det men inte med den muggen...

För det är en spar"gris"!!!!

Tog en stor Chai Latte på Whyns (stavning)!

Jag+Chai Latte=sant!

...


Kommentarer
Postat av: anna

fett gott med körsbär! coolt läppglans också, var köpte du det?:P

sv; hihi oki det är det enda jag också vet nu haha:)

kramis<3

2010-06-21 @ 17:58:48
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Linda

Tröttnar du aldrig på Chai-latte?:)

2010-06-22 @ 00:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0