En överaskning!

Hejsan Hoppsan!
Just nu sitter jag och ser på grisar som har en resturang.
Haha mycket trevligt, först bråkade dom men nu ee dom samms och äger en resturang tillsammans.
Mycket gulligt.
Haha, jag gillar barnprogram!
Just nu sitter jag mest och väntar på att kl ska bli 2, jag och Jenny ska "bada" i jacutzi (haha fin stavning) på Grand Hotell. Det ska bli mysigt.
Sen ska vi cykla till henne (8km), med massa backar...kommer dö.
Ne då, jag klarar detta. Har gjort det förr!
Sen ska vi träna och sen bada!
En riktigt tjej dag:D

Såg också att min header är utbytt.
Hehe, en liten överasnking sådär.
Själv är jag jätte nöjd och tycker den är fin.
Men det är inte mig ni ska säga att den ee fin, det är:
http://rybaklover.blogg.se/!!!

Haha, nu ser jag på ett får som svättas...haha!!



Kommentarer
Postat av: Teddi & Janna

Jaa, allt är bra med oss! :)

Kul att du är med!

Förresten, Tack! :)

2010-06-16 @ 15:52:47
URL: http://johanssonguron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0