Ångest!...men det löser sig!

Ångest!
Japp det har jag nu!!!
Ångest för två saker.
1. Jag har inte tränat på länge. Fast jag har tagit med träningskläder.
2.Jag har inte bloggat typ på hela dagen. Jo vist bloggade jag en gång förut idag. Med det var lixom en gång!
Och nu är kl 11 och jag ska sova snart och då hinner jag ju inte blogga mer.
Och jag vet med själv att jag inte gillar bloggar som är uppdaterade så ofta.
Men jag får väll trösta mig med att det är sommar och ni som läser min blogg är säkert ute.
Plus att jag hade tänkt att lägga uåå dagens outfit och några sommar bilder idag...
Har jag gjort det eller??
NEJ nej nej...jaja det ee sommar lixom.
Ne, nu får jag sluta ha ångest, men måste säga att det hjälper att skriva av sig lite.
Inte för att jag kom på det nu direkt.
Ne nu blir det att sova.
Hoppas ni har det en bra sommar.
Puss och fis lingonris.



God natt!


Kommentarer
Postat av: anna

Jag har också ångest för jag har också bara skrivit 2 inlägg:/

sv; Ja det var fett äckligt, men jag behövde inte äta som tur var:)

det är synd att inte forever21 finns i sverige, för därifrån kommer väskorna:P

kramis<33

2010-06-26 @ 23:25:00
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0