Alla går in i väggen!

Kändis nytt!

”Alejandro”-sångerskan Lady GaGa avslöjar sällan information om sitt privatliv och insisterar på att anledningen är för att hela hennes fokus ligger på karriären. Stjärnan berättar att hon därför ljuger konstant för att över huvud taget kunna ha ett privatliv.

— Jag tror att som artist, är att kunna vara privat offentligt kärnan i det estetiska. Men jag ljuger om mitt privatliv hela tiden i försök att skydda det estetiska. Dagens människor blir distraherade av oviktiga saker – såsom vad jag går på för diet och vem jag har sex med, säger GaGa till Showstudio.

GaGa avslöjar även att hon bryter ihop i tårar utanför ”rampljuset”.

— Det finns ett ögonblick av frihet, när scenen försvinner och då jag gråter. Vare sig det är på scenen eller inte, tillsammans med någon eller ensam. Det är något väldigt ärlig. Det har ingenting att göra med att ta av min peruk eller smeta ut mitt läppstift ... Det är mycket djupare än så, avslutar GaGa.

En till kändis som behöver en paus.
Jag tycker att alla kändisar ska ta en paus tsm!
Och bara villa upp sig.
Nu fick jag höra att Robbyn också har gått in i väggen...stackare!


Plåtning för ELLE:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0