Tror jag såg en vampyr igår...

Guten Morgen!
Idag vaknade och sov i min egen säng.
Gu va det är skönt att sova i just sin egen säng.
Jaja, idag blir det att cykla och bada i en sjö.
Asså inte samtidigt, första cykla till sjön och sen bada och sen cykla hem.
Och ikväll blir det bio, iiii nervös lixom.
Ska ju se på ECLIPSE!
Fy faaan vad jag har längtat
och nu ee dagen inne, as bra ju.
Ni som har sett den hur va den??
Tror den kommer vara bättre än 2:an i alla fall.
Längtar efter krigscerna och dom nya vampyrerna, spänande spänande.
Men jag vill inte se när Bella och Jacob "myser" (kysser varandra)
För er som inte viste så är jag så mycket Team Edward som det bara går.
Jag "hatar" Jacob Black!!

En dålig sak med att vi ska på bio idag är att jag missar:
Fobollen!!!
Holland-Brasilien, en super viktigt match!
Jaja, hinner se lite i alla fall, börjar vid typ 4 tror jag...



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller på Ghana nu i VM:) Det är mina grabbar det

2010-07-02 @ 10:44:34
Postat av: O

Wohoow! Kul för dig ! Eclipse <3 Jag håller med dig om "Team Edward", OFC ! Hatar också Team Jacob. Han e så boooring och inte alls lika snygg som Edward/Robert <3



Sv: Hehe, jo, men de klart man alltid lyssnar på Rybak ;) Minst en låt om dagen vettu ^^



Hehe, ne precis. Jag skulle aldrig orka lära mig allt det. Jag har ju testat på dethär med headers och sådär, så de får jag nog syssla mer med :) <3



Puss !

2010-07-02 @ 11:05:10
URL: http://rybaklover.blogg.se/
Postat av: M I M I

det finns inget bättre ä att vakna upp i sen egna säng :D

2010-07-02 @ 20:50:50
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0