Seriöst gott!

Hejsan!
Nu sitter jag ee soffan och kollar på någon repris av något.
Typ tjejer som ska hitta män, weirdo.
Men jaja, det blev att power walka förut, så nu ee jag trött.
Kommer ha fett med träningvärk imorgon!
Men det är det värt det!
Det ee både skönt och bra för korppen:)
Och så åt jag soppa efteråt, det ee faktist seriöst gott.
Det blev micro-soppa, men det ee gott det också.
Men jag bräde mig på tungan, buhu...
Ne nu börjar det där weirdo programet...men det ee en bra program idé!
Bra för kvinnor som behöver hjälp att dejt.
Jaja, nu är det igång igen!

Puss!


Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej! :)

Vad händer hos dej? :)



kram.

2010-07-10 @ 18:03:18
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0