Ser jag ut som en fransk??

Angoende inlagget om jag sag indisk ut.
Jag kanske ser fransk ut??
For nyss so stack en kille in huvudet och sa nogot pa franska.
Jag bara, what??
Haha, asso jag sa icke det men jag tankte det.
Men jag gissade att  han fragade hur mkt tid jag hade kvar sa jag pekade pa tid-visaren.
Och sa sa han yes och stack...so kan man ockso losa det pa.
Att anvande handerna och visa, nar man icke fattar varandra.
Nu kollade han igen, mohaha har en till peng, ska jag stoppa i bara for att vara elak??
Ne...jag ee snall.
Men nu ee det bara 3 minuter kvar som han konstanerade.

So nu sager jag bye, puss!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

SV:Haha. japp. Kanske nästa vecka. Då kan vi jämföra våra bruna armar och kramas!!

2010-07-26 @ 23:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0