Resfeber!

God Morgon.
Är allt bra med er?
Med mig är det bara bra. förutom att jag har resfeber.
Ee jätte nervös för någon konstig anledning och vi ska inte ens flyga!
Haha, hoppas min klump i brösten går över snart.
Får väll lyssna på lite musik och tänka på något anat.
Men inatt drar jag!
Japp inatt drar jag till samma plats och samma hotell som förra året, SPANIEN.
Ska bli så jäkla gött, komma till värmen...hahaha.
Det behövs ju inte när det ee typ 30 grader här hemma i svedala.
Men där är det typ 40!!! Kommer svettas bort haha.
Men idag så ska jag packa det sista och bara ta det lungt innan resan.
iiiiiiiiiiii...längtar, puss!!






Till Anna: Vad har hänt med din blogg??
Jag kommer inte in.
Kram<3




Kommentarer
Postat av: Linda

Ha en riktigt trevlig resa nu! Kram!!!!

2010-07-16 @ 10:53:43
Postat av: bea

Spännade!

Kommer sakna dig! <3

2010-07-16 @ 11:27:04
URL: http://vitaminen.blogg.se/
Postat av: anna

Hoppas du får kul på resan sis! Jag kommer ha tråkigt under tiden som inte du är inne på msn:P

sv; vad konstigt att du inte kan gå in på min blogg.. hoppas att det går snart då!:)

kramis<3333

2010-07-16 @ 18:30:51
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0