Mye great da!

Hej igen.
2 inlagg pa samma dag, coolt!
Ne men, nu drar data tiden ivag och jag ska snart upp pa rummet och ducha.
Min lila skit gris, hehe...
Sen blir det att fixa sig for kvallen, nice!
ska pa ridar show ikvall, as nice...och flaminko eller vad det heter.
Falmigo ee ju en fagel, so flaminko heter dansen...tror jag.
Jo det gor den (sager vi).
Det blir att ha min "snygga" (satte i parantes so att jag inte skulle vara so mkt ego) klaning!
Me love, assa min langklaning, den morkbla, hehe:P
Men puss pa er...



Min favo mening just nu:
Mye great da!
Hahaha sager det typ gamnt, :P


Kommentarer
Postat av: Linda

Klart du ska vara ego:) Du är snygg och klänningen är snygg!!!

2010-07-21 @ 20:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0