Låt mig sova i trapphuset!!

God Morgon!
Idag sov jag rätt länge, för att vara jag.
Halv 10 så vaknade jag. gött.
Att veta att man behövde sömnen och har sovit ut.
Men jag vaknade vid typ 8 och ville gå upp.
Men då tänkte jag: hallå kl är 8!!
Så jag försökte somna om, men det gick inte...
Solen sken rakt i mitt ansikte och om jag stängde fönstret så skulle jag typ svimma av värmen.
Det ee fucking som en bastu i mitt rum.
Om ni vill sova i en bastu, sov i mitt rum!
För jag funderarde på att sova i trapphuset igår, haha (skoja).
Jaja, jag vet att ni också har det säkert varmt hemma, men jaja...
Hoppas det finns luftkondutonering (stavning) på hotell rummet i Spanien...
Kommer inte ihåg om dom hade det förra året...hm...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0