Jag och Rasmus snackar och fattar inget!

I´m an Assassin säger:
jupp, asså du behöver inte skriva så mycket
och du behöver inte svara så ofta, det ee lungt

' T's'B NaughtyBoy säger:
haha men jag spelar juh -.-'

I´m an Assassin säger:
varför är jag inte förvånad...

' T's'B NaughtyBoy säger:
för du kan se in i framtiden

I´m an Assassin säger:
eee...men du spelar ju nu...då beöver jag ju inte se in i framtiden

' T's'B NaughtyBoy säger:
nae men du gjorde det igår

I´m an Assassin säger:what! vi snackade inte ens i går, nu blir jag förvirrad och snurrig...Rasmus jag ee åksjuk, hehe

Och så säger han att jag sla glömma det...
För jag inte fattar något, hmm...
Vänta bara tills skolan börjar, haha...



Kommentarer
Postat av: S.

Haha :) Det är ganska kul när man inte fattar nåt.

2010-07-16 @ 22:20:29
URL: http://onepapercut.blogg.se/
Postat av: Leia

fin header:)

2010-07-16 @ 23:08:22
URL: http://novembervind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0