En skum mask som badar skumbad!

Tja
Just nu sitter jag på samma ställe som förra inlägget...
Lat mask!
Men jag har i alla fall bytt nattlinnet mot ett par shorts och ett gult linne.
Sommar, helt enkel...fast jag ska nog vara inne och ensam idag, det kan va göt det med.
Jus nu sittr jag och bar njuter av Rasmu Seebach underbara stemma.
Tror inte att han ee glömd för mig!
Ha fotat lite på förmiddagen också, lite weirdo pics...som ni nog INTE får se, hehe.
Ser jätte skum ut, haha!
Men ne nu blir det nog rästen av salladen som jag inte åt upp igår.
Japp, mamma och jag köpte hem mumisg sallad igår till middag...så den ska ätas upp nu.
Puss.


Tumblr_kt4xnyfhxz1qan83oo1_500_large_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0