Bree Tanners andra liv-redo för att läsas/ätas!

God kväll.
Nu sitter jag och se på ett almänt patetiskt Allsång på skansken.
Någon konstig snubbe som går runt och snackar om jag vet inte vad.
Och förut va det någon kvinna som sjöng en musikal som inget vet namnet på.
Vi får väll hoppas att det kommer något bra snart.
Jaja, tur att jag inte är där i alla fall.
Visst ee det super mysigt att stå/sitta där och bara njuta.
Men nu skulle jag fan stuckigt.
Och nu kommer timotej, jaja.
Tur att jag har er i alla fall, så jag kan sitta och slänga allt skit på er.
Hehe...

Förut i alla fall så var jag och mamma nere på stan och fixade lite.
Fi köpte två plasttallrikar (så vi kan äta på hotellet) ja det ee så att vi brukar köpa salad i påser och äta på rummet, blir så dyrt att äta varje kväll när i två veckor.
Plus att det ee väldigt mysigt!
Och så lånade jag tre böcker och 2 ljudbocker (kan ej läsa när jag åker, extremt åksjuk) på bibban.
En av böckerna är Bree Tanners andra liv med SPEPHENIE MEYER!!, ska bli spänande att läsa!
Men det får vänta tills Spanien...
Bree Tanners andra liv


Kommentarer
Postat av: Sandra T svarar ♪

ja precis!

2010-07-13 @ 20:51:17
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0