Bilder från gårdagens Munken in the park.

Läs rubriken...

När jag och mamma satt i gräset en bit bort från scenen, när Money Brother körde...
Så kom helt plösligt Marcus Krungård upp.
Så det var bara att lägga benen på ryggen och springa mot scenen.
Han gästade bara så han sjöng bara en låt med Money Brother...buhu.
Men några bilder blev det!:)








Och vi 10 så kom TIMO!!!








Hehe, diggar hans byxor!

Dom artisterna jag såg, va grymt bra!
Och Timo, hehe LIKE U!
Och så sjöng han min favo låt (som han sjunger)
Crepe!!



Kommentarer
Postat av: anna

Vad roligt ni verkar haft det;)

sv; ja jag ska jobba hos min pappa om du minns vad det var?:)

kram sis<33

2010-07-11 @ 20:53:12
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: SANNA

SV: Okej! :) Jag kollar på en bra film på tv4 ;)

Är allt bra med dej? :)



kram.

2010-07-11 @ 21:08:04
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0