1 Juli.

Hejsan Hoppsa!
1 Juli idag då, uch och fy.
Ja men då är det ju typ bara en och en halv måndag kvar av sommarlovet.
Och sen efter Spanien så är det bara typ 23 dagar kvar...
Jaja, låter mycket men tiden går snabbt när man har roligt!
Okej nu ska jag inte däppa över det utan att ha det bäst till 23 Augusti.
Värsta långt lov igentligen ju!!
En sak till idag är det exakt 1 månad kvar tills jag blir 15:)
Förut för typ ett år sen så längtade jag as mycket på den dagen, för då slipper man ju ha hjälm.
Men så gick min hjälm sönder och vi pallade inte köpa en ny, hehe...

Just nu slappar jag bara...
Vi får sig vad dagen tar mig!


Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis i förskott ;)

2010-07-01 @ 11:09:32
Postat av: anna

haha jag har fortfarande hjälm ibland, men inte så ofta:P

sv; tack detsamma! kram sis<33

2010-07-01 @ 11:09:48
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0