Vampires stay with you forever!

Hejsan Hoppsan!!

Har igentligen inte tid att skriva, men ville bara säga hej.
Kl 12 ska jag och Juliastan, men både ee panka XD
Men vi får väll fönstershoppa, och se vad man ska köpa när man har råd.
Hittade två snygga tröjor igår som jag nog ska köpa, i alla fall tröjan där det står:
Everyone neads an Edward...Gulligt va.
På den andra står det:
Vampires stay with you forever.
Dom två söta tröjorna hittar du på new yorker (stavning)
Men nu måste jag resa mitt lilla ass och börja sminka mig.

Ha det bäst så hörs vi senare!

PS: Kom på en låt innan jag skulle sova igår XD
Den blir säkert skit bra, not hahaha jo då!


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

ja då allt är bra själv då ?



oh kul att du gillar den kram :d <3

2010-01-03 @ 13:57:37
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0