Sjuka vittsar och klackar!

Hejsan Hoppsan!!

Nu är det gala dax:)
Me love GALOR!!
Men innan var jag i skolan, rätt så tråkigt.
Måndag
är ju inte så kul, men på engelskan ska vi börja med Film Artister Musik och det ee ju kul.
SÅÅÅ äntligen så ska det bli kul att ha engelska, men ni ska vita att jag hatar fortfarande engelska.
Sen gick jag och Jossan hem till henne gick och snacka med Rasmus påväg hem,han sa världens sämsta skämt XD Men han är ju som han är, ja lilla rara Rasmus, haha!!
Jossan skulle hjälpa mig men att gå i högklackad men det gick väldigt snabt, för hon ba du kan ju redan gå.
haha, ee man bäst eller e man, så när jag får pengar så ska jag inhandla mig ett par snygga högklackat!
Eller heter det inhandla, nu när jag säger det så låter det lite konstigt, jaja ni fattar.
Och nu sitter jag här...och kollar på galan.
Skit sjukt öppningsnummer,
sitter det ihop, eller??
Jajaja, det där med stavning skiter vi, idag i alla fall.

Puss:)


Kommentarer
Postat av: Rasmus

DET VAR BÄST!!!!!!! =D

2010-01-26 @ 20:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0