Så är det när man bloggar, man bränner ner hela köket...

Hejsan Hoppsan!!

Nu är jag hemma och jag ska svulla i mig blåbärspaj!!
Haha, fy fan va det är gott, men godast är någ kladdkaka eller äppelpaj...
Eller chescake är ju j*vligt gott...hmm vilket dilemma!!
Dagens irlandsproblem, asså!!

BAJSS!! jag brände min paj!!!
Fan!!! Du stinker det bränt i hela kööööööket!!
Så går det när man ska blogga och värme en sak i micron...
Se om man kan äta den endå, som tur ee så har vi lite till men sen ee det slut:/

Kom hem från teatern och förvåntat så gick det skit bra.
Satte typ alla repliker
, stolt.
Men vi fick veta värsta kontiga grejen, att 23/1 (premiär dax) så ska vi typ lossas ha rep eller jag fatta inte riktigt.
Värsta knäpt, blev typ rasande i huvudet, men jag bara satt där.
Som tur var jag inte ensam om att bli "upprörd"
Jaja, nu ska jag se om jag kan äta min paj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0