Ont i magen och träningsschema

Hejsan!!

Nu sitter jag här med uppsväld mage och kollar på "På spåret"
Hahaha, kanske inte mitt favorit program direkt men jag ser det mäst för mamma gör det.
Och jag har ingen lust att sitta i mitt rum, man får faktist vara lite mammi ibland.
Det är ALLA!!!
Ajjj, min magen är såååå mättt!!! Av allt nyårsgodis och det godiset jag åt förut.
Ojjjj, skulle inte ätit det sista bitarna.
Men nu har jag lagt upp mitt träningschema för detta år.
Ska ut och gå en rask promenad två gånger i veckan.
Sen när jag börjar bli lite van ska jag jogga.
Jag ska köra wii 1 gång i veckan.
Och göra sittupps och armhävningar en kvart om dagen.
Men jag börjar nästa måndag!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Ny design whooa, schnyggt hörru

2010-01-02 @ 00:33:26
Postat av: Milda

Svar: hehe =) du är duktig på att komma på texter! jag har alldrig varigt bra på det...eller inte seriösa texter...brukar göra om låtar till skämt sånger med kompisar men det kan ju vem som helst göra haha

=)

2010-01-02 @ 02:00:26
URL: http://mildaviolin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Lycka till med nyårslöftet...

2010-01-02 @ 12:15:03
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0