Only,Just Me

Hejsan Hoppsan!!
Nu har jag fått mat i magen och är mätt och nöjd.
Annars så sitter jag i mitt rum och har det boooring och kollar på kläder.
Under dom senaste dagarna så har jag gjort ett litet kolage,på kläder jag tycker är "Jag".
Man kan ju döma ganska mycket på en personens kläder, så det är däför man ska gå sin egen väg när det handlar om kläder och allt annat för den delen!
Själv så vet jag inte riktigt vad jag har för stil typ:bekvämt,färg och snyggt, haha.
Ja ni får bedömma själa för nu får ni se mitt vackra "host" kolage.
Vilken stil har jag tycker ni??



Vilken stil har du??


PS: Sorry att det ee så suddigt...


Kommentarer
Postat av: bea

=)

Haha nej, pannbiff-äckel... INget vidare...

PUSS

2010-01-29 @ 15:28:57
URL: http://vitaminen.blogg.se/
Postat av: bea

Ser inte... ;)

MIn stil är BEKVÄMLIGHET!!! =) Sen är det ju ett plus i kanten om det är snyggt... XD

2010-01-29 @ 15:30:16
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0