New days and 2 cokies

Hejsan Hoppsan!!

Jag blev lite chockad när jag gick in på min blogg, dom har ju ändrat på menyn...
Asså
där man går in om man ska skriva ett nytt inlägg, jaja tyckte det blev bra i alla fall.
Det är ju inte fel med att för nya sig lite, haha!

Jag börjar bli sjuk, bläää!
Det var därför jag inte tittade in igår, för att jag sov, haha.
Ja, lilla sömtutat Majken...jag kommer säkert somna snart, men jag måste med stor m plugga matte.
Därför att: vi har prov imorgon, ni får önska mig lycka till.

Igår i alla fall, så fick jag vet att mamma har fått ett jobb!
kul för henne, men det ee inte det jobbet hon vill ha men det ee bättre än att vara arbetslös.
Plus att gå från arbetslös till husmor är ganska "galet" XD
Så vi gick och köpte bakelser, mums.
Men det tog långt tid innan vi hitta något som envisa jag ville ha...
När vi kom hem hade vi tydligen varit ute i en timme XD haha.


Kommentarer
Postat av: bea

Jag med!!! Kan ju inte kolla statistiken nu för tiden...

2010-01-28 @ 22:09:30
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0