En hälsning från en kyckling!

Hejsan Hoppsan!!

Jag har inte kunnat skriva idag för jag var ju på stan med Mango.
Vi hade det trevligt.
Vi satt på ett café i ca 1 och en halv timme XD Ass mysigt.
Sen kom jag hem och färgade håret...
Tänker INTE visa hur det blev, ser ut som en jävla kycklig.
Förlåt mitt ord val, men jag tänker bära mössa en vecka sen kommer jag färga håret brunt.
tyvär eller ni skulle någ rammla av stolen om ni såg hur jag ser ut i håret!!!!

Hoppas ni inte är gula i håret, ha det bra!!





Okej här är en bild på mig och mitt hår:














Kyckling.jpg



Kommentarer
Postat av: Linda

Tror säkert att det är fint! När man ska bli blond så blir håret rött-orange-gult-blont i den ordningen, oavsett om man har röda pigment eller ej i håret. Vill du bli blond så bör du bleka det en gång till. Själv avfärgar jag mitt hår en dag och bleker det dagen efter för att få så ljust som jag har. Stor nackdel är att håret blir så otroligt slitet så inget jag rekommenderar. Men vet du? Du är fin i vad du än väljer för färg.

2010-01-10 @ 13:59:19
Postat av: Anonym

Haha, blev du en kyckling??!?!??!! =)

2010-01-10 @ 14:15:15
URL: http://vitaminen.blogg.se/
Postat av: little me

Till Linda:

Tack, det ser rätt bra ut i topparna men inte på huvudet, kommer ha mössa på mig XD

Mamma sa att jag ska ducha många gånger så jag får bort överflödig färg eller vad jag ska säga.

Någon gav mig tips att använda silvershampoo, har aldrig använt det så jag vet inte riktigt hur det fungerar och hur man använder det...

Jag vill ha lite mörkare än vad du har, men vi får väll se annars får jag väll färga håret igen, men mamma ee lite trött på att färga mitt hår...plus att jag ee typ pank XD

Naw du är för snäll, saknar dig :)

Ses på måndag!!!, massa tusen kramar.

2010-01-10 @ 16:03:27
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0