Är du full eller ljuger du?

Hejsan Hoppsan!!

Just nu är jag nere på mina bara knän och ber om er förlåtelse...snälla förlåt mig!!
Jag vet att jag inte har bloggat på HELA dagen, och jag ee så ledsen, förlåter ni mig??

Ja, nu får ni göra det så jag kan fortsätta med blogg inlägget.
Det har varit en bra söndag, en sådan söndag som det ska vara helt änkelt.
Lång morgon och lite teater:)
Vakna vid 9, men jag låg tyst inne i mitt rum och läste lite Twilight.
Håller ju med sista boken och Edward och Bella gifte sig imorseXD
Och nu ska dom på smekmånad, gulli gulli.
Sen lekte jag miss duktig och tog ner mina bilder på mina garderober, det ee så tomt nu:/
Sms med Jossan som jag gjort typ dygnet runt dom närmaste dagarna, haha.
Sen gick vi och såg på teater, den var bra.
Sen gick vi hem till mig för hon skulle göra mig sällskap, haha.
Va värste flum och Jossan ba:vi ee inte fulla XD
Sen kom vi att om vi säger att vi inte är fulla kanske dom tror att vi ljuger...
Men om man säger att man ee full så tror dom än, dagens irlandsproblem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0