All we’ve ever wanted is to look good naked

Hejsan Hoppsan!!

kvällen har det hänt ganska många saker.
Eller nej det har det inte, men men.
Jag såg på Projekt Runeway, där sydde dom kläder av tidningar.
Såklart med jag inspererad och bar in en bunt med tidningar till mitt rum.
Får se vad det blir av det, kommer absolut ALDRIG ha på mig den, men det ee skoj att pyssla.
Sen såg jag och mamma på "damernas dektetivbyrå", det har ni väll inte missat?
En sjukt bra serie, om ni inte har sett den så gå in på svt.se/play
Och nu sitter jag ee min säng och kollar på tv.
Dom sänder en Robbie Williams konsert på svt1.
Han ee så grymt duktig, plus är han ju  söt, hihi.

Villken Snygging!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Damernas detektivbyrå äger!!

2010-01-07 @ 12:27:40
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0