Vilket flyt man har då...

Hejsan Hoppsan!!

Idag fick jag ett sms av Glocelnet och där står det att felet var löst.
Jag blev värsta glad, typ skrek runt...eee där blev det lite fel...men i alla fall.
När jag kom hem åt jag lite och satte på datan.
Men det gick ej så jag ringde Glocelnet,snacka med en kille där i typ en kvart...
Testade igen, gick det???
NEJJJJJJJJJJJJJJJJ!

Ringde igen snacka med en anna kille och han kom fram till att jag hade för nytt microsoft.
Så nu måste jag ladda hem något bajs program, nejdå men ee lite upprörd, oj vad vuxen jag lät haha.
Men ska försöka fixa imorgon hos jenny, och förhoppnigs vis så funkar det i helgen.
Då kommer det många inlägg, må ni tro!!!!

Skulle gå in på bdb men det gick ej...
Buhu, ska testa igen, gu vill ha mitt internett tillbax!!!

Norsk:
I dag fikk jeg en SMS fra Glocelnet og der det står at feilen var løst.
Jeg var glad for den verste typen roping rundt ... eee hvor det ble litt feil ... men i alle tilfeller.
Da jeg kom hjem, spiste jeg litt og satt på data.
Men det var ikke så jeg ringte Glocelnet, snakk med en fyr som slags kvartal ...
Testet igjen, ok?
NEJJJJJJJJJJJJJJJJ!
Ringte igjen snakke med anna fyr, og han kom til den konklusjon at jeg hadde for den nye Microsoft.
Så nå må jeg laste ned noen programvare akterdekk, men skjønnheten ee litt oppskaket, oh hva en voksen jeg gjorde haha.
Men for å prøve å fikse i morgen med Jenny, og förhoppnigs måte slik det fungerer denne helgen.
Så mange meldinger, kan det hende du tror!

Ville gå inn bdb men det vil ikke
Buhu, skal prøve igjen, gu ønsker meg sykehuslege tillbax!


Kommentarer
Postat av: Milda

Svar:

Du skrev inte ditt namn men jag gissar att det va du som skrev kommentaren? eller har jag fel?

I allafall rybaks schema kan du hitta på www.alexanderrybak.com och gå in på gigs...han kör sin konsert i tallinn och i prag sen så gör han bara melodifestival grejjer..han kommer till melodifestivaln finalen i stockholm den 13 mars...

2010-02-17 @ 18:27:37
URL: http://mildaviolin.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

haha ja jag håller med dej ;D kladdkakan var Mumsigt värre ;) hehe

2010-02-17 @ 22:17:32
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0