Varning för ovårdat språk

Tja!!!

Läste nyss genom min gamla mejl..blää.
70 mejl då tänkte jag va kul men 99.99% var OFC skräpmejl.
Jag blir tokig!!!!!
Men bland dom 1000tals skäpmejlen hittade jag ett roligt mejl från jenny.
Det var massa bilder på lappar som arga människor har skrivit sjukt kul!!
Hahaha, tänkte visa några:
Bajs det gick ej att lägga upp, men på en ståd det så här:

Högt ärande hjärndöda kleptomanjävel!
Du som har snott min simpla, jävla påse med O´boy kan ju vara så vänlig att lämna tillbaka den!
Varför i självaste glödheta helvete ska det vara så jävla svårtarr ge fan i andras personers egendom?
Med Hatiska Hälsningar

Hahaha så sjukt kul.
Om jag skulle ha rokat att ha tagit den påsen skulle jag inte ha vågat lämna tillbax den, haha!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe aa vissa är ju helt psyko!

2010-02-07 @ 19:47:08
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0