Våga inte ta klivet genom dörren!!

Hejsan Hoppsan!!

Ni vet ju alla att jag och mamma ska fytta snart.
Och den lägenheten vi har nu ser ju ut som hej kom och hjäp mig men ingen kom.
Haha, vill inte ens ta hem vänner XD
För vi har backat ner allt, finns inga gardiner och i mitt rum fins det en säng, en spegel, en stol och ett säng bord.
Mammas rum ät fylt med kartonger, som ett lager.
Kom till oss vi har lagerrensning, haha
!!

Mitt rum:

Haha såg nu att man kan se mig i spegeln XD haha!

Mammas rum:


Ja ni förstår varför jag inte vill ta hem någon XD
Plus att vi måste vänta i ca 6 veckor innan vi får det målat i våran nya lägenhet.
Jag som vill sätt upp tavlor och grejs...


Kommentarer
Postat av: Maria

Kan inte du mejla din adress till mig sen när ni har flyttat in, jag har ett kort som jag tänkte skicka till dig! :)

2010-02-03 @ 13:53:48
URL: http://tinarosa.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vad tomt det är. Jag måste säga hej då till lägenheten! Kan vi inte åka dit först, på måndag?

2010-02-06 @ 11:57:43
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0