My fashion week

I något annat inlägg hade jag sagt att jag skulle visa vad jag har haft på mig i en och samma vecka.
Kanske inte så jätte intresant, för jag har ju "ingen" stil.
Men jag viste ej hur jag skulle ladda in bilder, jajaja, suger på sånna saker, men nu kan lilla jag...
Vist ee jag duktig, haha låter som ett barn, kan själv!
Men i alla fall nu kommer bilder från min mode vecka, eller mode jaja jag tycker det ee snyggt i alla fall.

Norsk:
I en annen post hadde jeg sa jeg ville vise hva jeg hadde på meg i en uke.
Kanskje ikke så intresant, fordi jeg har "ingen" stil.
Men jeg visste ikke hvordan du skal laste opp bilder, jajaja, sugende av sanne ting, men nå har jeg litt ...
Jeg bare ee flink, haha høres ut som et barn, kan du!
Men i alle tilfeller vil nå bilder fra min fashion week, mote jaja jeg tror ee det pent allikevel.

Lördag:

Söndag:

Måndag:

Måndags hår:

Tisdag:
haha, då var jag naken, nejdå skoja bara...men hittar ej.
Tror jag hade den koftan över och ja något till...
Onsdag:

Ondsags byxor:

Torsdag:

Torsdags tröjor:

Fredags mys:


Sorry att bilderna är så mörka...eller det tyckte jag.
Men imorgon ska jag till optikern, XD!


Kommentarer
Postat av: Bögjävel - Gävles största bögblogg!

Haha tack :D allting bra?

2010-02-24 @ 18:53:49
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag gillar din "stil"

2010-02-25 @ 12:09:01
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0