Torg med design...

Hejsan Hoppsan!!

Sitter och gottar mig i att kolla på Design Torgets hemsida.
Dom har så sjukt coola grejer.
Plus att det var ganska länge sen jag var i sto.
Oooo vad jag saknar sto, vist jag har bara bott där i ca 2-3 år...och jag var bebis.
Men hallå jag föddes där, haha XD.
Men jag älskar staden och mamma kan ju sto utantill.
Men i alla fall, tänkte visa några coola/fina grejer från Design Torget:

Norsk:
Hello Oppsann!

Og god til meg setter seg i å se Designtorget nettsted.
De ble så syke ting.
Pluss det var ganske lenge siden jeg var i Stockholm.
Oooo hva jeg savner Stockholm, bare jeg har bare bodd der i ca 2-3 år ... og jeg var en baby.
Men hei, jeg ble født der, XD haha.
Men jeg elsker byen og moren kan hoppeføll utenat.
Men uansett, tenkte å vise noen kule / fine ting fra Designtorget:


En klok gris...nej jag menade en krok som ser ut som en gris:


- Ja, tack det vore inte fel.


Trött på ditt gamla fotbollsspel??




Nu tändas tusen hyreshus, ne nu blev det fel igen...


http://www.designtorget.se/designtorget/se/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0