3 deltävling

Hejsan Hoppsan!!
Nu har i alla fall jag sett den tredje delfinalen.
Jag måste faktist säga att detta året har inte alls haft så många låtar.
Men nu får ni veta vad jag tyckte om kvällens bidrag.


1. Alcazar med Headlines
Kläder: 5
Låt: 4
Show: 6
Chans i Oslo: 2
( Ne nu har Alcazar gjort sitt i melodifestivalen, nu får det räcka!)

2. Bah Kuhnke med Tonight
Kläder: 7
Låt: 6
Show: 4
Chans i Oslo: 6

3. Elin Lanto med Doctor Doctor
Kläder: 5
Låt: 1
Show: 3
Chans i Oslo: 0
( Jag säger bara en sak: Patetiskt)

4. Erik Linder med Hur kan jag tro på kärlek?
Kläder: 8
Låt: 5
Show: 4
Chans i Oslo: 5

5. Getty med Yeba
Kläder: 6
Låt: 8
show: 8
Chans i Oslo: 2
( Grymt bra låt, men inte i melodifestivalen)

6: Timoteij med Kom
Kläder: 7
Låt: 1
Show: 4
Chans i Oslo: 2
(Måste säga att hon med gittaren var väldigt lik Taylor Swift)

7. Darin med You are out of my life
Kläder: 4
Låt: 8
Show: 4
Chans i Oslo: 7
(Behövs dansare om han ska ha en chans i Oslo)

8. Crucified Barbara med Heaven or Hell
Kläder: 8
Låt:7
Show: 5
Chans i Oslo: 4
("Mtt lilla hårdrocks hjärta började slå", mamma)

Kvällens bästa enligt mig: Getty, Darin och Crucified Barbara
Kvällens sämsta enligt mig: Elin och Timoteij

Till final:Darin och Timoteij (Timoteij??? Kiss my as noooot)
Till Andra Chansen: Alcazar och Crucified Barbara

Till Final:



Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Alcazar äger ju!

sv; heeh mums ;)

Jorå det är bra! Hur är det själv? =)

2010-02-20 @ 22:32:48
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: Linda

Jag gillar Alcazar:)

2010-02-21 @ 01:01:29
Postat av: Milda

Elin och Timotej va fan BÄST! hur kan du tycka att dom va sämst! Och om Elin hade gått vidare och kommit till Oslo så hade hon haft en jäkligt stor chans...man kan inte betyg sätta det på eget tycke..Det finns många låtar som jag inte gillar men som jag tror kan ha bra chans i ESC just för att dom har det dom söker..Elin hade show,utseende,bra låt,bra rythm.

Timotej kommer ha en chans om du sjunger på engelska men jag gillade deras låt sjukt mycket oavsett.

2010-02-21 @ 03:50:58
URL: http://mildaviolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0