Sovande på taket i ett diskställ!

YEEEEEEEEEES!!!
Ja, det är det jag säger nu, har försökt gå in på min blogg ca en timme och nu gick det.

Så hejsan på er!
Idag var det en rätt så bra dag, vi gjorde inte så mycket och jag trodde det var fredag,buhu.
Vi var på konsert med skolan och den var bra.
Det var symfoni orkestern och en skola som brukar göra konserter ihop.
Beas syrra var med så det var lite kul, vi skrik skit högt i slutat, folk stirra på oss.
Men det skit såklart vi i, vem bryr sig hahaha?!
Hon blev glad när vi sa att det var vi som skrek, hihi.
Sen så på tyskan sa vår gulliga lärare att vi skulle ha läxförhöret på torsdag istället.
Hon hade OFC läst min blogg och såg att vi hade mycket att göra, tusen takk!!!
Sen när jag kom hem var jag tvyngen att plugga so, så det gjorde jag.
Han inte allt, glömde bort engelskan, men den gör jag på morgonen imorgon.
Börjar ju kl 11, så då kan jag ju plugga lite, varför sova när man kan plugga??

Sen kom mamma hem och vi stack ner till stan.
Köpt lite små grejer till nya lägenheten som:
Diskställ, diskborste, trasa, kökshanduk, tvättkorg osv.
Sen gick vi till nya lägenheten, sen affären var när på att bli snödrängta!!
Dom hållde på och ta bort snö från taket så vi fick gå runt i typ en halv meter snö, mamma fick nog.
Ja, det har jag med fått, nu får det faneme bli varmare.
Som mamma säger: någon har fört mig till fel ställe, haha!
Plus
när hon sa det hade hon min pälsmössa (FUSK!!) på sig, lite svårt att ta henne på allvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0